Toimitusehdot



Toimitustavat


Postiennakko
Mikäli tilaamasi tuote tulee postiennakolla, siitä tulee saapumisilmoitus paketissa olevaan osoitteeseen, tämä tarkoittaa että tuote on noudettavissa. Tuotetta noudettaessa paketti maksetaan postikonttoriin, jota vastaan tuote luovutetaan vastaanottajalle. Mikäli tilaat paketin postiennakolla ja jätät se noutamatta, niin olemme oikeutettuja lähettämään sinulle laskun aiheutuneista toimituskuluista, otamme kuitenkin yhteyttä ennen kuin lähetämme laskun. Paketin uudelleen toimitus voidaan myös sopia, mutta ensimmäisestä lähetyksestä aiheutuneet kulut lisätään paketin yhteishintaan.

Etukäteen maksu
Mikäli tuotteesi on maksettu etukäteen, paketistasi tulee saapumisilmoitus ilmoittamaasi osoitteeseen, jolloin saapumisilmoitusta vastaan paketti on noudettavissa (mikäli paketin koko on postilaatikkoon sopiva, niin se saatetaan toimittaa myös suoraan postilaatikkoosi).

Käytämme ensisijaisesti lähetysten toimittamiseen Suomen Postia (Itella), mutta mikäli paketin koko on liian suuri toimitettavaksi postilla niin lähetetään silloin paketti matkahuollolla. Toimituskulut ovat paketteihin ilmoitettu etukäteen, josta omalle paketille voi katsoa toimituksen hinnan.

Yleistä


Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan pääosin Suomen alueelle, mutta myös ulkomaan lähetykset mahdollisia sovittaessa. Ulkomaille lähetetyissä paketeissa, sivustolla ilmoitetut toimituskulut eivät päde. Jokaisen ulkomaan lähetyksen toimituskulut sovitaan erikseen.

Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan parin seuraavan arkipäivän aikana, mikäli tuotetta on varastossa. Tilaustuotteiden toimitusaika 5-15 arkipäivän välillä. Pyrimme ilmoittamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu vaikka kaupassa ei ole niin ilmoitettu, ilmoitamme tästä välittömästi kun tilaus käsitellään. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@tapeit.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan tuotteeseen tai toiseen saman arvoiseen tuotteeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus mikäli paketti on avaamaton.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti vaikka paketti olisi huolellisesti pakkattu posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille, tämän takia asiakkaan on heti paketin noudon yhteydessä tarkistettava paketin kunto. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa on vahinkoilmoitus tehtävä kyseiseen postikonttoriin heti (mikäli haet pakettisi ns. pakettiautomaatista, niin ota yhteys lähimpään postikonttoriin ja kysy sieltä lisäohjeita). Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Mikäli heräsi kysymyksiä toimitukseen liittyen, älä epäröi ottaa yhteyttä!
Yhteydenotot:
info@tapeit.fi
puh. 040 326 9059